sobota, 9 sierpnia 2014

wyniki 100 lat później...

Candy skończyło się hmm... prawie tydzień temu. Przeprasza, że dopiero teraz! Wybaczcie mi wszyscy. Proszę łanie :)

Baaaardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział. Jest mi bardzo miło!!!

A teraz do roboty! 
O pomoc w losowaniu poprosiłam Andrzeja. Żeby nikt mnie nie posądził o stronniczość :)
Na początku Andrzejek nie wiedział, co robić...


...ale, że szybko się uczy, zaczął łapkami mieszać karteczki...


 ... i wybrał swoją ulubioną! :)




Oto ona: 

Gratuluję! :)
Anię z posolonych pomysłów proszę o kontakt.

10 komentarzy:

  1. świetna "maszyna" losująca:)
    gratulacje dla zwyciężczyni
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne gratulacje :)
    dziękuję za zabawę, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wspaniałego prezentu.
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten Twój Andrzejek:)))
    Gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Andrzejek jest przeuroczy :)
    Dziękuje za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeeeee się cieszę :):):) fantastyczna niespodzianka :) Dziękuję, dziękuje, dziękuję :)
    ps. Andrzejka uwielbiam :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, dzięki za zabawę i zapraszam do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń